Ως πρακτορείο ψηφιακής επικοινωνίας, στον όμιλο mgo360, αναλαμβάνουμε πολύπλοκα και πολυδιάστατα ψηφιακά έργα από μία μόνο πηγή, είτε πρόκειται για μια διαφημιστική καμπάνια σε πολλαπλά κανάλια είτε για ένα έργο πλατφόρμας.
Εμβαθύνουμε γρήγορα και σε βάθος σε επιχειρηματικές περιπτώσεις και προσαρμόζουμε τη δημιουργία μας καθώς και την τεχνική υλοποίηση ανάλογα. Έτσι, στο τέλος, δεν φαίνεται μόνο όμορφο, αλλά είναι και οικονομικά βιώσιμο.
Δουλεύουμε με ευελιξία, αλλά με σταθερό σχέδιο: Χάρη σε αποτελεσματικά εργαστήρια και εργαλεία για τη συλλογή απαιτήσεων, αναπτύσσουμε πολύ γρήγορα συγκεκριμένες εικόνες στόχων, τις οποίες στη συνέχεια παρακολουθούμε με γρήγορες διαδρομές από το frontend στο backend.
Από το 1978, το stereoplay είναι η υποχρεωτική ανάγνωση για τους λάτρεις του ήχου, τους μουσικόφιλους και ολόκληρη τη βιομηχανία HiFi. Το περιοδικό τονίζει τη τεχνική διάσταση του HiFi και ανήκει στα ηγετικά γερμανόφωνα περιοδικά στον τομέα της υψηλής ποιότητας αναπαραγωγής μουσικής.
Το stereoplay απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να κατανοήσουν ακριβώς πώς λειτουργεί το HiFi, που επιθυμούν να συναρμολογήσουν προσεκτικά το σύστημά τους και που ενθουσιάζονται με την βελτιστοποίηση του ήχου και της λειτουργίας. Το φάσμα θεμάτων είναι ευρύ, από βινυλιακούς δίσκους και ακουστικά, από συστήματα streaming μέχρι κλασικά στερεοφωνικά συστήματα.
Το stereoplay ερευνά σε βάθος τα στοιχεία του HiFi – από εργαστηριακές δοκιμές υψηλού επιπέδου μέχρι πρακτική συμβουλευτική και το καθοριστικό επιπλέον βάθος στην πρακτική και ηχητική αξιολόγηση των συστατικών. Στο stereoplay εργάζονται όχι μόνο μουσικόφιλοι, αλλά και συντάκτες και συγγραφείς με βαθιά τεχνική κατανόηση και συνήθως χρόνια εμπειρίας στην ηλεκτροακουστική.